Педрада - презентація
"Модель школи життєвої компетентності"
Усі матеріали тут...
Модель
1.Компетенція «уміння учитись» | ||
а,б) життєві знання, уміння, навички | - Мельничук І. «Впровадження продуктивних технологій як засіб набуття життєвих компетентностей учнями» - Новак Н. «Використання тестових технологій на уроках математики та інформатики» - Зламан С.«Формування життєвих компетентностей учнів на уроках біології» - Бартицька Т.«Критичне мислення як засіб модернізації навчання на уроках географії та в позакласній діяльності» - РуднікЛ. «Формування підприємницької компетентності та ініціативності на уроках української мови та літератури» - Ковалевич С.«Компетентнісний підхід у формуванні пізнавального інтересу учнів на уроках фізики» - Сидорук Н.«Формування і розвиток інтелектуальних якостей особистості на уроках української мови та літератури за допомогою акмеологічних прийомів» - Хорольська В.«Реалізація діяльнісного підходу до вивчення математики в середній ланці засобами педагогічної технології «Росток»» - Карнаух Л.«Розвиток особистості в умовах компетентнісно-орієнтованого підходу в навчанні та вихованні при викладанні математики» | |
в) життєтворчі здібності | - Коваль Н.«Уведення у практичну діяльність елементів технології розвитку критичного мислення, з метою опановування учнями методів критичного оцінювання, осмислення, застосовування і розуміння життєвої необхідності отриманої інформації ( у поєднанні з інноваційними педагогічними технологіями)» - Капітула В. «Використання основ тайм-менеджменту в роботі вчителя» - Швороб А.«Формування життєвої компетентності учнів на уроках англ. мови засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій» - Литвин Н. «Розвиток креативного мислення учнів через реалізацію діяльнісного підходу до формування життєвих компетентностей учнів» - Прищепа І. «Формування навчальної компетенції молодшого школяра як індивідуального досвіду самостійного навчання через читання в іноземній мові» - Драненко Т. «Формування життєтворчих здатностей шляхом розв’язання навчальних завдань на уроках біології» - Гайдук О. «Методи і прийоми формування дивергентного мислення на уроках української мови» - Богдан Ю. «Методи і прийоми формування латерального мислення в учнів початкових класів» | |
г) життєвий досвід | - Прищепа О. , Чернуха В. «Реалізація принципів продуктивного навчання через стаціонарні дослідження на географічному майданчику на уроках природничих наук і позакласній діяльності» - Сай О.«Розв’язування задач, які пов’язані із життєвими ситуаціями, задач прикладного змісту на уроках математики» - Гуцман А.«Здоров’язберігаючі технології у вихованні дітей, бажання займатися фізичними вправами засобами народних ігор та забав» - Федорук С.«Проектна діяльність як засіб життєвої компетентності учнів» - Дячук О.«Формування життєвих компетентностей учнів через використання елементів логістики та задач практичного змісту» | |
д ) життєві досягнення | - Савенко Н.«Діяльнісний аспект формування творчої особистості на основі акмеологічного підходу до організації навчально-виховної діяльності на уроках української мови та літератури» | |
2. Компетенція «уміння спілкуватись» | ||
а,б) життєві знання, уміння, навички | - Семенова Н. «Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у рамках комунікативно-діалогової моделі» - Кирильчук І.«Формування і розвиток комунікативних компетенцій молодших класів» - | |
в) життєтворчі здібності | - Меліх Т. «Використання дидактичних та інтелектуальних ігор на уроках англійської мови в початкових класах з метою розвитку творчих здібностей учнів» | |
г) життєвий досвід | - Веремчук Ю.«Формування комунікативної компетенції в учнів середньої ланки як важливої складової діяльності учнівського самоврядування» - Макрушина В. «Використання соціальних мереж для формування інформаційної компетентності учнів на уроках української мови та літератури» - Кварценюк Я.«Дискусія на уроці іноземної мови» | |
д ) життєві досягнення | - Коноплястий С. «Формування творчої, цілеспрямованої особистості в турнірах, дебатах, конкурсах з історії та правознавства» | |
3. Компетенція «уміння вибирати» | ||
а,б) життєві знання, уміння, навички | - Закревський С.«Формування ціннісних ставлень учнів до естетики праці засобами предмету трудового навчання та технологій» - Клепцьо Л. «Християнські цінності - серце уроку і наше майбутнє» - Савчук С. «Шляхи формування в учнів усвідомлення понять «особистого щастя та душевної гармонії». - Піддубна О. «Роль гуманної педагогіки у розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку» - Сидорчук С. « Практичні уміння та навички роботи з історичними фактами, результатами досліджень» | |
в) життєтворчі здібності | - Тарасюк А.«Залучення дітей, батьків до фізичного вдосконалення та здорового способу життя» - Закревська І. «Формування у дітей потреби у заняттях фізичної культури для збереження і покращення особистого здоров’я» - Машлай Н. «Формування творчої особистості на уроках української мови та літератури» - Павелко О.«Розвиток творчого мислення та творчої уяви молодих школярів-складова частина процесу життєтворчості особистості» - Труш Т.«Синтез емоційного та раціонального в процесі формування мовних компетентностей учнів» - Сідлецька Г. «Психологізація навчального процесу на основі парадигму життєвих компетенцій» - | |
г) життєвий досвід | - Доліч Н.«Залучення дітей до фізичного самовдосконалення, шляхом нестандартної навчальної та ігрової діяльності/ інтегровані уроки та позакласні заходи» - Гнида В.«Прищеплення навичок здорового способу життя, формування потреби у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом» - Марченко С.«Розвиток та формування пісенної творчості школярів» - Жуковська Н. «Розвиток та формування творчих здібностей та креативного мислення через застосування інтерактивних та ігрових технологій» - Давидчик В. «Створення умов для презентації творчих здібностей учнів» | |
д ) життєві досягнення | - Дзюбак Л.«Життєва компетентність як умова самореалізації особистості» - Бондарчук Л.«Життєва компетентність учнів як основа розвитку особистості» - Капітула І. «Педагогічний супровід життєвих досягнень учнів» - Перець А.«Оптимізація навчально-виховного процесу на основі індивідуального психологічного підходу» - Тижук І.«Життєтворчі здібності як необхідна психологічна умова повноти самореалізації особистості і досягнення нею вершини свого само- здійснення» - Гриб О. «Формування умінь та навичок, необхідних для забезпечення життєвого успіху особистості» |